1989 Mustang GT Cabrio inkl. 351W - 427 Stroker Kit
Verfasst: Mo 28. Aug 2017, 16:41
Servus,
für einen Bekannten ( US Soldat ) biete ich hier seinen 1989 Mustang GT Cabrio an. Eine Liste mit allen Goodies, die er ihm verpasst hat hier - der Wagen sollte eigentlich mit zurück in die Staaten, jedoch hat er es sich nun anders überlegt und möchte ihn doch verkaufen.
1974 351W bored over .30 block
427 Coast high performance dominator stroker kit (all forged)
Anderson Motorsports N91 race cam (summit racing vacuum canister installed for more brake vacuum)
Edelbrock Vic Jr heads
Millerspeed alternator belt drive
Roller rocker conversion with lifter bar
Hardened push rods
Edelbrock Air Gap intake
Two inch carb spacer
BBK Long tube headers
BBK 2 1/2"mid pipes without cats installed (come with a midpipe with cats also)
MAC 2 1/2" catback (loud mufflers)
Powerjection III EFI system (self learning or programmable)
Fidenza aluminum flywheel
Centerforce dual friction clutch
T-5 Transmission
Aluminum flywheel
Eaton posi locker differential
31 spline axles
3:73 rear gear
Ground pounder coil overs on all 4 corners
Lakewood 50/50 shocks rear
Lakewood 70/30 structs front
Adjustable up control arms on rear
Maximum motorsports caster/camber plates on front
Maximum motorsports lower control arms on front
2" drop spindles on the front
Battery in the trunk with battery switch
New brakes all around
Ein Deutscher Brief ist vorhanden. Als Preis sind 5000 EUR festgesetzt.
für einen Bekannten ( US Soldat ) biete ich hier seinen 1989 Mustang GT Cabrio an. Eine Liste mit allen Goodies, die er ihm verpasst hat hier - der Wagen sollte eigentlich mit zurück in die Staaten, jedoch hat er es sich nun anders überlegt und möchte ihn doch verkaufen.
1974 351W bored over .30 block
427 Coast high performance dominator stroker kit (all forged)
Anderson Motorsports N91 race cam (summit racing vacuum canister installed for more brake vacuum)
Edelbrock Vic Jr heads
Millerspeed alternator belt drive
Roller rocker conversion with lifter bar
Hardened push rods
Edelbrock Air Gap intake
Two inch carb spacer
BBK Long tube headers
BBK 2 1/2"mid pipes without cats installed (come with a midpipe with cats also)
MAC 2 1/2" catback (loud mufflers)
Powerjection III EFI system (self learning or programmable)
Fidenza aluminum flywheel
Centerforce dual friction clutch
T-5 Transmission
Aluminum flywheel
Eaton posi locker differential
31 spline axles
3:73 rear gear
Ground pounder coil overs on all 4 corners
Lakewood 50/50 shocks rear
Lakewood 70/30 structs front
Adjustable up control arms on rear
Maximum motorsports caster/camber plates on front
Maximum motorsports lower control arms on front
2" drop spindles on the front
Battery in the trunk with battery switch
New brakes all around
Ein Deutscher Brief ist vorhanden. Als Preis sind 5000 EUR festgesetzt.